Monday, January 8, 2007

8 comments:

Einar said...

lag en link til: utannamnenno.blogspot.com

Morten Klaussen said...

Bra link, godt jobbet! Jeg digger din første link. Beste linken i verden kanskje. Rart at ikke det jeg skriver legger seg langt ut i sida.

Even Nielsen said...

Velkommen til bloggverden! Akk for en fin verden.

Kollektivet Sørlandet har selvfølgelig sin blogg: kollektivetsorlandet.blogspot.com

IMG said...

Ikke for å være negativ eller noe, men har du forsøkt å klikke på linken til Jack, Jorem og meg? Jeg synes du har overdrevet bruken av http: litt mye.

Øystein Jorem said...

jeg er skeptisk til dette prosjektet. jeg stiller meg foran med argusøyne og venter på at du skal endre noen av linkene. eller generelt bare skrive mer.. jævla mosjødude.

Morten Klaussen said...

Jeg må si at linkingen din til meg fungerer utmerket. Jeg har fått 40 besøkende fra din side sist uke. Takk takk. Jeg skal faktisk legge inn link til din blogg fra min blogg nå. Værsågod.

Even Nielsen said...

Nå synes jeg du skal oppdatere litt Tokle, for å bevise bloggens rett til å leve.

Morten Klaussen said...

Denne bloggen kan bare legges ned. Bare tull.